Avocat Tiberiu Laza

Infiintare firme

Home »  Infiintare firme

Avand experienta de peste 20 ani ca avocat membru al Baroului Bucuresti, avocat Tiberiu Laza va asigura servicii de consultanta si reprezentare in relatia cu autoritatile in vederea infiintarii companiei dvs.

Printre avantajele apelarii la un specialist experimentat se numara:

  • asigurarea legalitatii intocmirii documentelor depuse la Registrul Comertului si alte institutii;
  • corectitudinea actelor redactate, a cererilor formulate astfel incat acestea nu sunt respinse;
  • economisirea timpului dvs. prin depunerea dosarelor si cererilor la institutiile abilitate, ridicarea acestora;
  • efectuarea demersurilor premergatoare infiintarii societatii: rezervare denumire, verificare sediu, obtinere informatii;
  • consultanta de specialitate in alegerea formei juridice si a domeniilor de activitate (cod CAEN), redactare actului constitutiv si a declaratiilor pe propria raspundere;
  • asigurarea, la cerere, a serviciului de gazduire sediului social, scurtandu-se astfel timpul necesar infiintarii firmei;
  • reducere 50 de lei din costul gazdurii sediului social pe durata de 1 an;

Trimite-ne acum cererea ta si ai
pachetul infiintare firma la 999* lei!







    Nota:
    * nu include taxele ONRC (cca. 550 lei), capitalul social (minim 200 lei), taxa notariala specimen de semnatura (65 – 100 lei) sau serviciile optionale


    Servicii incluse in pachetul infiintare firma:

    • rezervare denumire societate
    • verificare sediu social
    • redactare act constitutiv
    • redactare declaratii pe propria raspundere
    • depunere capital social
    • completare cereri/formulare
    • depunere dosar la Registrul Comertului
    • ridicare documente firma

    Servicii optionale la infiintarea firmei:

    • obtinerea stampilelor oficiale ale firmei
    • inregistrarea in scopuri de TVA
    • inscrierea in registrul operatorilor intracomunitari
    • inregistrare emblema firma
    • inregistrare marca societate
    • ridicare registre obligatorii: RUC, REF
    • inregistrare sediu secundar

    Acte necesare la infiintarea firmei:

    • acte de identitate asociat(i)
    • acte de identitate administrator(i)
    • dovada sediu social
    • specimen de semnatura autentificat
    • acordul Asociatiei de Proprietari
    • acordul vecinilor