Avocat Tiberiu Laza

Infiintare firme

Home »  Infiintare firme

Membru al Baroului Bucuresti din 1994, cu o bogata experienta, avocatul Tiberiu Laza va asigura servicii de consultanta si reprezentare in relatia cu autoritatile in vederea infiintarii companiei dvs.

Printre avantajele apelarii la un specialist experimentat se numara:

  • asigurarea legalitatii intocmirii documentelor depuse la Registrul Comertului si alte institutii;
  • corectitudinea actelor redactate, a cererilor formulate astfel incat acestea nu sunt respinse;
  • economisirea timpului dvs. prin depunerea dosarelor si cererilor la institutiile abilitate, ridicarea acestora;
  • efectuarea demersurilor premergatoare infiintarii societatii: rezervare denumire, verificare sediu, obtinere informatii;
  • consultanta de specialitate in alegerea formei juridice si a domeniilor de activitate (cod CAEN), redactare actului constitutiv si a declaratiilor pe propria raspundere;
  • asigurarea, la cerere, a serviciului de gazduire sediului social, scurtandu-se astfel timpul necesar infiintarii firmei;
  • reducere 50 de lei din costul gazdurii sediului social pe durata de 1 an;

Trimite-ne acum cererea ta si ai
pachetul infiintare firma la 1.250* lei, exclusiv prin formularul de contact!







    Nota:
    * nu include taxele ONRC (cca. 550 lei), capitalul social (minim 200 lei), taxa notariala specimen de semnatura (65 – 100 lei) sau serviciile optionale


    Servicii incluse in pachetul infiintare firma:

    • rezervare denumire societate
    • verificare sediu social
    • redactare act constitutiv
    • redactare declaratii pe propria raspundere
    • depunere capital social
    • completare cereri/formulare
    • depunere dosar la Registrul Comertului
    • ridicare documente firma

    Servicii optionale la infiintarea firmei:

    • obtinerea stampilelor oficiale ale firmei
    • inregistrarea in scopuri de TVA
    • inscrierea in registrul operatorilor intracomunitari
    • inregistrare emblema firma
    • inregistrare marca societate
    • ridicare registre obligatorii: RUC, REF
    • inregistrare sediu secundar

    Acte necesare la infiintarea firmei:

    • acte de identitate asociat(i)
    • acte de identitate administrator(i)
    • dovada sediu social
    • specimen de semnatura autentificat
    • acordul Asociatiei de Proprietari
    • acordul vecinilor